FAQ - Często zadawane pytania do strony

    Dostawa

  • Dlaczego nie mogę zamówić produktów mrożonych i chłodzonych kurierem (DPD, InPost Kurier, InPost Paczkomat)?

    Nie wysyłamy kurierem produktów chłodzonych i mrożonych, by nie stracić ich najwyższej jakości – w transporcie zewnętrznym mogłyby ulec uszkodzeniu. Dlatego produkty chłodzone i mrożone przewożone są wyłącznie na terenie Wrocławia i okolic transportem e-sklepu. Harmonogram znajdziesz tutaj. Bacznie przyglądamy się wszystkim etapom zamówienia, aby kupione przez Ciebie produkty dotarły całe i… pyszne!

  • Czy jest możliwy odbiór osobisty zamówienia?

    Tak. Odbiór osobisty jest możliwy w siedzibie sklepu internetowego Azja na talerzu przy ul. Granicznej 8 F we Wrocławiu (kierunek na lotnisko), ale też w zlokalizowanym w centrum miasta sklepie „W Starej Rzeźni" – ul. Szewska 63/1 A.

    Szczegółowe informacje dotyczące warunków zamówień z odbiorem osobistym znajdziesz w zakładce „Dostawa".

  • Jak długo będę czekać na przesyłkę?

    Zamawiając dostawę sklepu, gwarantujemy dostawę następnego dnia roboczego. W przypadku wyboru dostawy zewnętrznymi firmami kurierskimi (DPD, InPost Kurier, InPost Paczkomaty) średni czas dostawy wynosi 3 dni robocze.

  • Czy jest możliwa darmowa dostawa?

    Tak – przy zamówieniach powyżej 200 zł brutto. Jeśli złożysz zamówienie na tę kwotę, darmowe będą wszystkie dostępne w naszym sklepie opcje transportowe: DPD, InPost Kurier, InPost Paczkomat i transport sklepu.

  • Czy realizujecie dostawy za granicę?

    Tak – o koszty związane z wysyłką paczki za granicę pytaj Biuro Obsługi Klienta (kontakt dostępny tutaj).



  • Dla firm B2B

  • Prowadzę działalność gospodarczą i chciałbym poznać ceny dla przedsiębiorców. W jaki sposób mogę to zrobić?

    Aby poznać ofertę dla firm, skontaktuj się z naszym przedstawicielem handlowym. Kontakt telefoniczny: 534 073 199, e-mail: mgrobelny@smartfoodhoreca.pl.

  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

    Jak najbardziej! Taką chęć należy zgłosić podczas procesu zakupowego. W formularzu firma wpisz dane zamawiającego i zaznacz check box: „Chcę otrzymać: fakturę w formie elektronicznej bądź fakturę drukowaną”.

  • Chcę zmienić swoje konto na konto firmowe. Jak mogę to zrobić?

    Zmianę konta można wykonać w trakcie procesu zakupowego. W formularzu firma wpisz dane zamawiającego i zaznacz check box: „Chcę otrzymać: fakturę w formie elektronicznej bądź fakturę drukowaną”.



  • Reklamacje i zwroty

  • Jak mogę zwrócić zakupiony towar?

    Zakupiony towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu. Wypełnij wzór odstąpienia od umowy (dostępny tutaj), zakupy odeślij kurierem, a wypełniony formularz – e-mailem.

  • W jakim terminie mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy za odesłane produkty?

    Termin zwrotu pieniędzy jest uzależniony od czasu przyjęcia produktu w naszym magazynie. Zgodnie z naszym regulaminem dokonamy zwrotu niezwłocznie po otrzymaniu produktów – przy użyciu tej samej metody płatności, która została użyta przez Ciebie przy zakupie (chyba że zgodziłaś/zgodziłeś się na inne rozwiązanie). Szczegóły znajdziesz tutaj



  • Rejestracja i obsługa konta

  • Co mogę zrobić, jeśli nie pamiętam swojego hasła lub loginu?

    Skorzystaj z systemowej opcji przypomnienia. W zakładce Zaloguj się lub Moje konto kliknij „Nie pamiętam loginu lub hasła”. Hasło bądź login zostanie wysłany na wskazany podczas rejestracji adres e-mail.

  • Czy muszę się zarejestrować, aby dokonać zakupów?

    Zamówienie możesz oczywiście złożyć bez rejestracji, jednak w ten sposób sporo Cię ominie. Rejestrując się i zamawiając nasz newsletter, zyskasz dostęp do promocji, nowości oraz innych informacji o działalności naszego sklepu.

  • Gdzie mogę wpisać kod rabatowy?

    Możesz go wpisać w koszyku, jeszcze przed wyborem dostawy i sposobu zapłaty, ale także na podstronie "Kod rabatowy" (znajdziesz ją w "Korzyściach" w stopce strony głównej). W obu przypadkach wystarczy, że wpiszesz kod i go zatwierdzisz, a zniżka naliczy się automatycznie.



  • Proces zakupowy

  • Dlaczego nie mogę zrealizować zamówienia?

    Najczęstszą przyczyną problemów z realizacją zamówienia jest dodanie do koszyka produktów chłodzonych oraz mrożonych. Jeżeli dostawa sklepu nie obejmuje Twojej lokalizacji, usuń produkty chłodzone i mrożone z koszyka, aby zrealizować zamówienie. Harmonogram dostaw sklepu jest dostępny tutaj.

  • Gdzie sprawdzę stan realizacji zamówienia?

    O każdej zmianie realizacji zamówienia informujemy mailowo. Dzięki temu na bieżąco będziesz wiedzieć, czy Twoje zamówienie zostało opłacone, spakowane czy wysłane.

  • Jak anulować zamówienie?

    Aby anulować zamówienie, napisz wiadomość e-mail na adres bok@azjanatalerzu.pl lub skontaktuj się telefonicznie z obsługą sklepu pod numerem +48 71 661 24 70.

  • W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

    Zamówienie możesz opłacić jeszcze przed jego złożeniem lub do 30 dni po. Dokonasz tego za pomocą przelewu online lub tradycyjnego, BLIKa czy karty płatniczej.

  • Czy mogę zmienić zawartość koszyka po jego opłaceniu?

    Po opłaceniu koszyka nie ma możliwości zmiany jego zawartości. W takich sytuacjach prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod numerem +48 71 661 24 70 bądź e-mailowo na adres bok@azjanatalerzu.pl.

  • Czy po złożeniu i opłaceniu zamówienia mogę coś jeszcze domówić bez kosztu przesyłki?

    Po opłaceniu koszyka nie ma możliwości zmiany jego zawartości. W takich sytuacjach prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod numerem +48 71 661 24 70 bądź e-mailowo na adres bok@azjanatalerzu.pl.

  • Co zrobić, gdy produkt nie jest dostępny?

    To żaden problem! Może się zdarzyć, że wybrany asortyment będzie chwilowo niedostępny, bo czekamy na dostawę. W takiej sytuacji wyszukaj interesujący Cię produkt i zobacz, czy sugerowany przez nas zamiennik może go zastąpić. Jeśli go nie widzisz, pod ceną pożądanego produktu uzupełnij formularz „Twój adres e-mail”. Wpisz w tym miejscu swój adres mailowy i kliknij „Powiadom o dostępności”, a my poinformujemy Cię, gdy produkt ponownie będzie w ofercie.

    Przekonaj się, jakie to proste.

  • Jak wybrać prezent za duże zamówienie?

    Gratisy przysługują za zamówienia powyżej 100, 200 i 300 zł. Listę gratisów znajdziesz poniżej zawartości swojego koszyka. Poinformujemy Cię również, o ile zwiększyć wartość zamówienia, aby otrzymać prezent o wyższej wartości.

  • Jak wybrać dowolny element zestawu prezentowego?

    Chcesz zamówić zestaw prezentowy, który ma możliwość wyboru elementów? Kliknij w strzałkę rozwijania opcji, następnie dodaj cały zestaw do koszyka.

  • Czy mogę porozmawiać z Biurem Obsługi Klienta przez internet?

    Jak najbardziej! Wybierz zieloną ikonę Messengera widoczną w prawym dolnym rogu ekranu. Odpowiemy tak szybko, jak będzie to możliwe.

Zaufane Opinie IdoSell
5.00 / 5.00 17 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-06-07
Pomimo drobnych problemów obsługa sklepu stanęła na wysokości zadania:)
2023-06-07
Szybko, sprawnie i miła obsluga
pixelpixel