Zyskaj do 15% zniżki za opinie!

2022-03-25
Zyskaj do 15% zniżki za opinie!

Podziel się z nami opinią dotyczącą Twojego zamówienia i otrzymaj zniżkę nawet do 15% na kolejne zakupy w naszym sklepie Azjanatalerzu.pl!

Jaką zniżkę otrzymam za opinię?

5% zniżki za 1 opinię
10% zniżki za 2 opinie
15% zniżki za 3 lub więcej opinii

Gdzie dodać opinię, aby uzyskać zniżkę?

W miejscach wymienionych poniżej (każda z Twoich opinii może być dodana za pośrednictwem innego kanału):

Wejdź na: Google 
Wejdź na: Facebook
Lub na stronę zakupionego produktu i wpisz opinię w polu: NAPISZ SWOJĄ OPINIĘ

(!) Pamiętaj, aby w każdej recenzji dopisać swój indywidualny numer zamówienia, abyśmy wiedzieli, że to właśnie Tobie należy się rabat.

O czym warto napisać?

O jakości produktu, obsłudze klienta, czasie i sposobie dostawy i o czym tylko chcesz! Przypisz nam też gwiazdki w rankingu i opublikuj zdjęcie. Szczegóły akcji znajdziesz w regulaminie. Zobacz poniżej.

 

Regulamin promocji
Kod zniżkowy za opinie

 

§ 1
Najważniejsze informacje

1. W regulaminie używamy pojęć:

a) my – organizator promocji, czyli Smart Food Sp. z o.o. , ul. Jesienna 4, 70-807 Szczecin, KRS: 0000717902, NIP: 955 244 97 83;
b) Ty – uczestnik; pełnoletnia osoba fizyczna, która ma pełną zdolność do czynności prawnych, mieszka na terenie Polski i bierze udział w promocji;
c) nasz sklep – sklep internetowy, dostępny pod adresem www.azjanatalerzu.pl;
d) promocja – promocja „kod zniżkowy za opinie”, której zasady opisujemy w tym regulaminie;
e) produkt – produkty, które zakupiłeś i dodajesz im opinie;
f) kod zniżkowy – unikatowy kod rabatowy, który uprawnia do rabatu na produkty w naszym sklepie; kod zniżkowy ma formę elektroniczną i jest jednorazowy. Wartość kodu zniżkowego została wskazana w § 2 pkt. 9 a,b,c.
g) opinia – unikatowa treść dotycząca usług świadczonych przez nasz sklep, dodana przez uczestnika niniejszej promocji we wskazanym przez organizatora miejscu § 2 pkt. 2 c.

2. Regulamin dostępny jest w naszym sklepie.

3. Promocję prowadzimy w naszym sklepie od 30 czerwca 2023 do 30 czerwca 2024 roku włącznie. Możemy przedłużyć promocję na określony czas.

4. Promocję prowadzimy na terytorium Polski.

5. Udział w promocji jest dobrowolny.

6. Promocja nie jest loterią – w rozumieniu ustawy z 19 listopada 2009 roku o grach hazardowych. 7. Promocja nie łączy się z innymi promocjami i przecenami.

 

§ 2
Na czym polega promocja

1. W ramach promocji możesz dostać kod zniżkowy, dzięki któremu otrzymasz zniżkę na zakupy w naszym sklepie. Żeby dostać kod zniżkowy, musisz spełnić wszystkie warunki, które opisujemy w regulaminie.

2. Możesz wziąć udział w promocji, jeśli wystawiając swoją opinię, oświadczasz, że:
a. zapoznałeś/łaś się i zaakceptujesz ten regulamin;
b. godzisz się na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania informacji handlowych, w tym zgodzisz się na to, żebyśmy przesłali Ci kod zniżkowy mejlem;
c. do dnia 30 czerwca 2024 r. wystawisz opinię o zakupionych produktach lub o sklepie. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

i. przez łącza w wiadomości mailowej, którą Ci prześlemy;
ii. przez swoje konto w naszym sklepie, za pomocą odpowiedniej opcji, po wyszukaniu produktu w historii zakupów;
iii. przez sekcję „NAPISZ SWOJA OPINIĘ” na każdej karcie produktu na naszej stronie;
iv. przez narzędzie dodawania opinii w wizytówce Google do profilu: „Azja na talerzu – Sklep z produktami kuchni azjatyckiej” [link: https://bit.ly/OpiniaGoogleAzjanatalerzu]
v. przez narzędzie dodawania opinii na Facebooku do profilu @azjanatalerzu [link: https://bit.ly/OpiniaFacebookAzjanatalerzu]

3. Wystawiając swoją opinię, oświadczasz, że jesteś jej wyłącznym autorem.

4. Twoja opinia powinna:
a. być unikatowa, niepowtarzalna - w obrębie tego samego sposobu jej umiejscowienia (§ 2 pkt. 2 c)
b. każda opinia powinna zawierać Twój indywidualny numer poprzedniego zamówienia;
c. być Twoją własną, subiektywną oceną produktu;
d. być napisana po polsku i w zrozumiały sposób, bez błędów.

5. Twoja opinia nie może:
a. mieć edytowanego numeru zamówienia w poprzednio dodanej opinii z wcześniejszym numerem
b. zawierać reklam innych produktów lub konkurencyjnych firm;
c. zawierać wulgarnych słów;
d. zawierać treści niezgodnych z prawem, na przykład naruszać dóbr innych osób.

6. Jeśli Twoja opinia nie będzie zgodna z warunkami, które opisaliśmy w ust. 4-5 nie będziemy mogli jej opublikować na stronie naszego sklepu.

7. Jeśli spełnisz warunki promocji, prześlemy Ci kod zniżkowy do naszego sklepu. Wartość kodu zniżkowego zależy od ilości opinii:
a. 5% zniżki za 1 opinię
b. 10% zniżki za 2 opinie
c. 15% zniżki za 3 lub więcej opinii

8. Kod zniżkowy przekażemy Ci najwcześniej po 7 dniach, najpóźniej po 14 dniach, od dnia, w którym dodałeś opinie.

9. W promocji możesz wziąć udział wiele razy, ile zrobisz zamówień, z uwzględnieniem możliwości systemowych: 
a)   opinie w wizytówce Google do profilu możesz dodać raz z jednego konta prywatnego;
b)   opinie na Facebooku do profilu możesz zrobić dodać z jednego konta prywatnego;
c)   opinie o produktach na stronie sklepu możesz dodawać wielokrotnie.

10. Żadna z opinii nie może zostać usunięta czy ukryta. W przeciwnym wypadku, uczestnik promocji po pozostawieniu kolejnej opinii, nie otrzyma następnego kodu rabatowego.  

§ 3
Jak możesz wykorzystać kod zniżkowy

1. Kod zniżkowy możesz wykorzystać tylko jeden raz, na kolejne zakupy w naszym sklepie. Kiedy aktywujesz kod zniżkowy, obniży on kwotę do zapłaty o podaną na nim wartość.

2. Kod zniżkowy możesz wykorzystać, jeśli wartość zamówienia w koszyku będzie to minimum 1 zł.

3. Kod zniżkowy nie naliczy rabatu dla produktów przecenionych i w promocji.

4. Żeby użyć kodu zniżkowego, który otrzymasz w wiadomości mailowej, wprowadź kod, który się w nim znajduje, w pole „Posiadasz kod rabatowy?” na stronie Twój koszyk w naszym sklepie, a następnie zatwierdź go przyciskiem „Zatwierdź kod”. Wartość Twojego zamówienia zostanie obniżona o odpowiednią wielkość procentową kodu zniżkowego.

5. Kodu zniżkowy jest ważny do 30 czerwca 2024 roku. 6. Kodu zniżkowego nie można wymienić na gotówkę lub inny produkt.

§ 4
Kiedy możemy wykluczyć Cię z promocji

1. Możemy wykluczyć Cię z promocji, jeśli:
a)   nie będziesz przestrzegać jej regulaminu;
b)   nie spełnisz wszystkich warunków określonych w regulaminie;
c)   usuniesz poprzednio dodane opinie w każdym z miejsc, gdzie zostały umieszczone - wymienione w § 2 pkt. 2 c.

§ 5
Jak możesz złożyć reklamację w związku z promocją


1. Reklamacje związane z promocją możesz złożyć pisemnie, na nasz adres, mailem: bok@azjanatalerzu.pl lub w inny dowolny sposób, który pozwoli nam ją otrzymać.

2. W swojej reklamacji podaj swoje imię, nazwisko, numer zamówienia, adres oraz opis i datę zdarzenia, które zgłaszasz.

3. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni, od kiedy ją otrzymamy i poinformujemy o wyniku postępowania reklamacyjnego zwrotnie na adres e-mail z którego reklamacja została złożona lub który zostanie nam podany w trakcie zgłoszenia.


§ 6
Jak wykorzystujemy Twoje dane osobowe


1. Potrzebujemy Twoich danych, żeby przeprowadzić promocję. Są one nam też potrzebne do sprawozdań podatkowych i księgowych.

2. Twoje dane osobowe przetwarzać będziemy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (tj. Dz.U. 2018 r., poz. 1000).

3. Twoje dane przetwarzać będą wspólnie (zgodnie z art. 26 Ust. 1 RODO):
a) my, czyli Smart Food Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, ul. Jesienna 4;
b) dostawcy usług, z których korzystamy (np. usługi informatyczne, hosting poczty e-mail, itp.) tj. firmie Farutex Sp. z o.o., Digitree Group S.A. (SARE), IAI SP. Z O.O., Microsoft Office 365 Farutex IT, APN Promise SA, T-Mobile, IT Integro, RUTSOFT Marek Rut, Jet Global Distributor.

4. Zasady przetwarzania danych osobowych opisaliśmy w naszej Polityce prywatności, którą znajdziesz na stronie: www.azjanatalerzu.pl/pol-privacy-and-cookie-notice.html

§ 7
Pozostałe informacje


1. Jeżeli masz pytania, które dotyczą regulaminu lub promocji – napisz do nas: bok@azjanatalerzu.pl

2. Mamy prawo zmienić regulamin w zakresie, w jakim pozwalają na to przepisy prawa. W takim wypadku poinformujemy o zmianach odpowiednio wcześniej na naszej stronie internetowej. Zmiany regulaminu nie będą naruszać praw nabytych już przez uczestników oraz nie będą pogarszać warunków promocji. Jeśli zmienimy regulamin, każdy uczestnik będzie miał prawo, bez żadnych konsekwencji, zrezygnować z udziału w promocji.

3. W sprawach, których nie określa regulaminem, obowiązuje regulamin naszego sklepu internetowego oraz przepisy prawa.

4. Regulamin obowiązuje od momentu, w którym opublikowaliśmy go na stronie naszego sklepu.

Pokaż więcej wpisów z Marzec 2022
Zaufane Opinie IdoSell
5.00 / 5.00 17 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-06-07
Szybko, sprawnie i miła obsluga
2023-05-19
Zamówienie bardzo dobrze zabezpieczone przed uszkodzeniami od transportu. Przesyłka przyszła po 2 dniach. Jakość produktu jest dobra, bez uszkodzeń mechanicznych. Polecam
pixelpixel