Pomoc

Jak kupować w sklepie Smart Food?

Jeżeli masz pytania bądź wątpliwości związane ze złożeniem zamówienia, skontaktuj się z nami.

Zadzwoń pod numer +48 71 661 24 70
Zamówienie możesz złożyć na różne sposoby:
  • Klienci, którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie, logują się na swoje indywidualne konto.
  • Jako nowy klient, który nie posiada konta w naszym sklepie, zostaniesz poproszony/-a o założenie konta (rejestrację) bądź złożenie pojedynczego zamówienia bez konieczności rejestracji, podając swoje dane do wysyłki.
  • Złóż zamówienie, wysyłając do nas e-mail z kodem produktu, opisem towaru lub linkiem do produktów. Nie zapomnij podać danych do wysyłki.
Zaufane Opinie IdoSell
5.00 / 5.00 17 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2023-06-07
Szybko, sprawnie i miła obsluga
2023-03-12
Wyjście na przeciw klienta to bardzo dobra praktyka. Dziękujemy za zrozumienie sytuacji i realizację zamówienia.
pixelpixel