Regulamin korzystania z infolinii
Regulamin korzystania z Infolinii Smart Food sp. z o.o.
- Niniejszy Regulamin określa zasady nagrywania rozmów telefonicznych wykonywanych za pośrednictwem Infolinii Smart Food Sp. z o.o.
- Infolinia jest obsługiwana przez Smart Food Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie.
- Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Administrator – Smart Food Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie przy ul. Jesiennej 4, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000717902, REGON: 369023535, NIP: 9552449783; Dane kontaktowe Administratora: adres internetowy: https://smartfoodhoreca.pl/, e-mail: RODO@smartfoodhoreca.pl, telefon +48 602 11 33 77, adres korespondencyjny: Smart Food Sp. z o.o., ul. Jesienna 4, 70-907 Szczecin (Polska).
- Klient – oznacza przedsiębiorcę w rozumieniu Ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców tj. osobę fizyczną, osobę prawną i jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną – wykonującego we własnym imieniu działalność gospodarczą, a także wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Za Klienta uważa się również osobę, która korzysta z Infolinii w celu złożenia zamówienia lub reklamacji w imieniu lub na rzecz przedsiębiorcy;
- Infolinia - telefoniczny kanał informowania i obsługi Klientów;
- Regulamin - Regulamin korzystania z Infolinii Smart Food sp. z o.o.
- Administrator rejestruje fonię rozmów przychodzących na Infolinię. Administrator nie rejestruje fonii rozmów wychodzących, wykonywanych za pośrednictwem Infolinii do Klientów.
- Infolinia jest przeznaczona dla Klientów. Klient może za pośrednictwem Infolinii złożyć zamówienie, uzyskać informacje o złożonych zamówieniach oraz zgłosić reklamację.
- Jeżeli Klient chce za pośrednictwem Infolinii złożyć zamówienie lub zgłosić reklamację obowiązany jest przed przystąpieniem do tych działań zapoznać się z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
- Korzystanie z Infolinii jest dobrowolne, jednakże w sytuacji chęci skorzystania z tej formy kontaktu z Administratorem podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Niepodanie danych może skutkować niemożliwością złożenia zamówienia lub reklamacji. Jeżeli Klient nie chce być nagrywany, może się rozłączyć. W takiej sytuacji Klient powinien skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail smartfood.wroclaw@smartfoodhoreca.pl lub przedstawiciela handlowego.
- Połączenie z Infolinią odbywa się na koszt Klienta, według cennika operatora, z którego korzysta Klient. Klient nie ponosi kosztów połączenia jeżeli połączenie następuje z inicjatywy Administratora. Klient nie ponosi innych kosztów związanych z korzystaniem z Infolinii.
- Zakazane jest korzystanie z Infolinii w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami oraz naruszający dobra osobiste osób trzecich, w szczególności pracowników Administratora.
- Awaria systemu rejestracji rozmów nie wstrzymuje możliwości połączenia się i rozmowy telefonicznej, w tym złożenia zamówienia lub reklamacji. W takiej sytuacji Klient nie będzie mógł zrealizować swojego prawa dostępu do nagrania.
- Administrator zobowiązuje się chronić dane osobowe Klienta stosując odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę danych osobowych, w szczególności przez ich zabezpieczenie przed udostępnieniem osobom nieupoważnionym lub bezprawnym wykorzystaniem.
- Rejestracji podlegają wszystkie dane osobowe przekazywane przez Klienta podczas rozmowy, w tym jego głos. Klient nie powinien podawać więcej danych, niż wymaga tego pracownik Infolinii. W szczególności Klient nie powinien podawać informacji ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, informacji o przynależności do związków zawodowych lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej.
- Administrator może przetwarzać dane osobowe w celach:
- weryfikacji złożonych zamówień,
- ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych ze złożonymi zamówieniami,
- podnoszenia jakości świadczonych przez niego usług i standardów obsługi,
- zapewnienia bezpieczeństwa Klientom i pracownikom.
- Dostęp do danych osobowych będzie przysługiwał upoważnionym pracownikom Administratora oraz dostawcom usług, z których korzysta Administrator, żeby zrealizować cele (usługi prawne, szkoleniowe oraz w zakresie nagrywania, zapisywania i przechowywania nagrań z rozmów na serwerach). Ponadto nagrania mogą być udostępnione uprawnionym organom administracji publicznej w zakresie prowadzonych przez nie postępowań.
- Dane osobowe będą przetwarzane do czasu nadpisania nagrania, jednak nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy. W przypadku, w którym nagranie z rozmowy będzie stanowiło dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator poweźmie wiadomość, iż może ono stanowić dowód w postępowaniu, powyższy termin ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.
- Klientowi przysługuje prawo do:
- dostępu do danych osobowych,
- sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych,
- usunięcia danych osobowych, jeżeli:
- dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
- Klient wniósł sprzeciw wobec przetwarzania i nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
- dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem;
- dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie państwa członkowskiego, któremu podlega Administrator;
- ograniczenia przetwarzania, jeżeli:
- Klient kwestionuje prawidłowość danych osobowych - na okres pozwalający Administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;
- przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a Klient sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
- Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Klientowi do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
- Klient wniósł sprzeciw wobec przetwarzania - do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą.
- Klientowi przysługuje również prawo wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją. Jeżeli Klient skorzysta z tego prawa, Administrator zaprzestanie przetwarzania danych w tym celu, chyba że Administrator wykaże istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności Klienta lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
- Klient składający wniosek o dostęp do danych osobowych, w tym uzyskanie kopii nagrania, powinien wykorzystać je wyłącznie dla własnych prawnie uzasadnionych celów. Administrator wskazuje, że prawo do uzyskania kopii nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych, w tym pracowników Administratora, co będzie podlegało każdorazowej ocenie. Bezprawne użycie nagrania, w tym jego upublicznienie, może być podstawą do wszczęcia postępowania karnego lub cywilnego.
- W oparciu o dane osobowe Administrator nie będzie podejmował żadnych zautomatyzowanych decyzji, w tym nie będzie profilował Klientów.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych nieokreślone w niniejszym Regulaminie znajdują się w klauzuli informacyjnej stanowiącej Załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Regulamin obowiązuje od dnia 13/01/2020 i może ulec zmianie w zależności od obowiązującego stanu prawnego oraz zmian zasad korzystania z Infolinii.
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO dla Klientów korzystających z Infolinii Smart Food sp. z o.o.
Wersja pdf Regulaminu do pobrania